ПРИЄДНУЙСЯ ДО КОМАНДИ ПРОФЕСІОНАЛІВ

і долучайся до створення якісного туристичного продукту в серці Карпат

Команда туристичного комплексу «Захар Беркут» зацікавлена в залученні талановитих фахівців, які хочуть розвиватися або почати кар’єру в гірськолижній та готельній сферах. Якщо Ви бажаєте прийняти участь в конкурсі на заміщення цікавої Вам посади, будь ласка, надішліть своє резюме на адресу kadry@zaharberkut.net або телефонуйте:+38 (098) 338 09 17.

Деталі при співбесіді.
Запис на співбесіду по тел. +38 (098) 338 09 17

Якщо бажаної для Вас вакансії у переліку вище немає, Ви також можете надіслати своє резюме. Надіслана інформація обов’язково буде розглянута менеджером з персоналу і внесена в базу даних кадрового резерву.

Менеджер з персоналу (Пн-Пт, 09:00 до 18:00)
Тел: +38 (098) 338 09 17
e-mail: kadry@zaharberkut.net

На даний час відкриті вакансії на наступні посади:

Кухар ресторану

Оголошується конкурс на заміщення вакантної посади кухаря ресторану.

Що ми пропонуємо:

  • Конкурентну багаторівневу заробітну плату (ставка + відсоток)
  • Офіційне працевлаштування
  • Проживання на час зміни
  • Харчування
  • Трансфер від залізничної станції
  • Графік роботи — за домовленістю

Які обов’язки Ви будете виконувати:

  • Приготування страв відповідно до технологічних карт
  • Підтримання стабільної якості, смакових характеристик та вигляду страв
  • Дотримання санітарно-гігієнічних норм
  • Підтримання чистоти на робочому місці

Чого ми очікуємо від Вас:

  • Досвід роботи від 6 міс. або профільна освіта
  • Вік  20-55 років
  • Наявність медичної книжки
  • Відповідальність, охайність, пунктуальність

Якщо Ви такий кандидат — ми щиро запрошуємо Вас в нашу команду!

Контактні особи:

+38 098 179 79 18, Галина Максимівна

+38 067 371 43 54 Роман Орестович

 

Бухгалтер-обліковець комплексу харчування

Хто нам потрібен: У нашу команду ми шукаємо бухгалтера-обліковця з реєстрації бухгалтерських даних мережі ресторанів, відповідальну та привітну людину, яка хотіла б реалізувати себе та розвиватись у сфері гостинності.

Що ми пропонуємо:

  • Конкурентну заробітну плату
  • Стабільну роботу з офіційним працевлаштуванням
  • Проживання та доїзд із залізничної станції за рахунок роботодавця
  • Пільгове харчування
  • Комфортний графік роботи
  • Навчання та підтримка

Які обов’язки Ви будете виконувати:

  • Внесення первинних прихідних документів на продукти харчування та алкогольні напої.
  • Здійснення переміщень продуктів харчування зі складу на заклади харчування та між закладами харчування.
  • Створення калькуляційних карт страв.
  • Внесення результатів ревізій закладів громадського харчування в спеціалізований програмний комплекс та формування результатів ревізій для прийняття управлінських рішень.
  • Участь у списаннях продуктів харчування.
  • Вся робота – у програмному середовищі 1С8

Чого ми очікуємо від Вас:

  • Відповідальність, виконавчість, скрупульозність, посидючість.
  • Впевнене володіння комп’ютером, зокрема програмами Word та Excel.
  • Бажання і готовність вчитися. Навіть якщо у вас немає відповідного досвіду – ми вас навчимо.
  • Досвід роботи у програмному середовищі 1С8 буде перевагою.
  • Готовність працювати з великими об’ємами даних
  • Вік 22−45 років
  • Вища освіта

Якщо Ви такий кандидат — ми щиро запрошуємо Вас в нашу команду!

Контактні особи:

+38 067 924 91 41 Наталія Іванівна

+38 067 371 43 54 Роман Орестович

 

Відеогалерея

Фотогалерея